Fizetés, szállítás
Jelen tájékoztató összefoglalja a szállítással és fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket, valamint a rájuk adható válaszokat, azonban a részletes és pontos szállítási feltételeket az ÁSZF-ben találhatod meg ITT.
1. Fizetési módok:
- Bankkártyás fizetés a webshopban (SimplePay-en keresztül)
- Készpénzzel a boltokban
- Utánvét (díja bruttó 200 Ft)
2. Szállítási módok:
A) Személyes átvétel budapesti vagy törökbálinti üzletünkben
Ingyenes személyes átvételi lehetőség a webshopban leadott rendelésekre italmarketeinkben egyszerűen, gyorsan, rugalmasan.
B) Házhozszállítás Sprinter futárszolgálattal
Házhozszállítás | Szállítási díj |
---|---|
20.000 Ft felett | INGYENES! |
20.000 Ft alatt | 1.990 Ft |
C) Kiszállítás Pick Pack csomagpontra
Pick Pack Pont | Szállítási díj |
12.500 Ft felett | INGYENES! |
12.500 Ft alatt | 1.250 Ft |
D) Kiszállítás Foxpost csomagpontra
Foxpost | Szállítási díj |
12.500 Ft felett | INGYENES! |
12.500 Ft alatt | 1.250 Ft |
FIGYELEM: 10 literes rendelés esetén Foxpost csomagpontra a kiszállítás nem lehetséges!
E) Expressz kiszállítás Budapesten hétköznaponkon!
- Minden hétköznap a 14:00-ig leadott rendeléseket 20:00-ig kiszállítjuk.
- 5.000 Ft feletti rendelés esetén.
- Csak budapesti szállítási cím esetén.
- Online bankkártyás fizetés esetén.
- A szállítás díja 2.990 Ft.
- 20.000 forint feletti rendelésnél 990 Ft.
3. A kiszállítás menete
Rendeld meg online, vedd át személyesen!
- Webshopunkban megrendelt italaidat, a rendelés visszaigazolásáról szóló tájékoztató e-mail megérkezésének másnapján átveheted.
- Az átvételhez szükséges: rendelési azonosítóra vagy a megrendelő nevére, mely alapján kollégánk átadja majd Neked előkészített megrendelésedet.
- Az átvételre 4 nap áll rendelkezésedre ezt követően rendelésedet sikertelennek tekintjük. (Kérjük, ha a rendelést a megrendeléstől számított 4 napon túl szeretnéd átvenni, azt mindenképpen jelezd ügyfélszolgálatunkon).
Futárral vagy csomagátvételi pontoknál
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik. A rendeléstől számmított 1 munkanapon belül összekészítjük a csomagod, s átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést. Az SMS-ben szereplő csomagszám segítségével partnerünknél érdeklődhetsz a csomag státusza felől.
A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérésed lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérjük előre jelezd, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé.
Természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszünk a szállítási igények betartására, de mivel a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést, így garantálni nem tudjuk annak feltétlen betartását.
A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor díjmentesen.
Szállítási garancia
Nem kell aggódnod, hogy csomagoddal a szállítás során bármi baj történik. Kollégáink kiemelt figyelmet fordítanak a csomag törésbiztos összeállítására, így azok az esetek közel 100%-ban épségben célhoz is érnek.
Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során mégis megsérülne, úgy csomagodat visszafordítatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk. FONTOS! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*
További információk ITT.