""
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK 

Négy opció közül is választhatsz (Személyes átvétel, Házhozszállítás futárszolgálattal, FoxPost automata, Pikk-Pakk pont)

Tudjuk, hogy leginkább az érdekel mi mennyibe kerül, úgyhogy íme az árak:

Személyes átvétel - Ingyenes

Házhozszállítás Sprinter futárszolgálattal
Házhozszállítás Szállítási díj
20.000 forint felett INGYENES!
20.000 forint alatt (20 kg-ig) 1.990 forint
Pikk Pakk Pont (Csomagponti átvétel)
Pikk Pakk Pont Szállítási díj
12.500 forint felett  INGYENES!
12.500 forint alatt 1.250 forint
Foxpost automata (Csomagponti átvétel)
Foxpost Szállítási díj
12.500 forint felett  INGYENES!
12.500 forintt alatt 1.250 forint

Személyes átvétel

Vedd át rendelésed mintaboltjainkban egyszerűen, gyorsan, rugalmasan, regisztrált felhasználóként extra kedvezménnyel*. Üzleteink széles, gondosan összeállított terméklistával várnak!

A megrendelt termékeket mintaboltjaink 4 napig tesszük félre Neked. Amennyiben ettől eltérő időn belül szeretnéd rendelésédett átvenni, úgy azt kérjük írásban jelezd felénk az ugyfelszolgalat@totaldrinks.hu e-mail címen, a rendelést követő 24 óráig! 

Fizetési mód

Fizetési mód: Készpénzes fizetés átvételkor, Bankkártyás fizetés átvételkor, Bankkártyás fizetés webáruházban

*Webshopunkban a regisztrált felhasználóknak 5% kedvezményt biztosítunk az első vásárlás után (visszavonásig).

Rendeld meg online, vedd át személyesen

Webshopunkban megrendelt italaidat, a rendelés visszaigazolásáról szóló tájékoztató e-mail megérkezésének másnapján átveheted. Az átvételhez szükséged lesz a rendelés visszaigazolásában szereplő rendelési azonosítóra vagy a megrendelő nevére, mely alapján kollégánk átadja majd Neked előkészített megrerendelésedet. Az átvételre 4 nap áll rendelkezésedre ezt követően rendelésedet sikertelennek tekintjük. (Kérjük, ha a rendelést a megrendeléstől számított 4 napon túl szeretnéd átvenni, azt mindenképpen jelezd ügyfélszolgálatunkon).

Vásárlás 5% kedvezménnyel a mintaboltokban is

Webshopunkban a regisztrált felhasználóknak 5% kedvezményt biztosítunk az első vásárlás után (visszavonásig). Erről a kedvezményről akkor sem kell lemondanod, ha élőben a mintaboltban szeretnél vásárolni. Iratkozz fel a hírlevelünkre a ……… linken keresztül (akár a boltban kihelyezett terminálon keresztül) válaszold meg a kérdéseket és máris jogosult vagy az 5% kedvezményre minden boltbeli vásárláskor. Ez a kedvezmény mindaddig elérhető számodra amíg fel vagy iratkozva a hírlevelünkre.

A kupon egyéb kedvezményekkel nem összevonható és nem többszörözhető!

Házhozszállítás az ország bármely pontjára - Ingyen visszük 20.000 Ft felett

Házhozszállítás

Szállítási díj

20.000 Ft felett 

INGYENES!

20.000 Ft alatt (20 kg-ig)

1.990 Ft

20.000 Ft alatt (20 kg-felett)

2.500 Ft

Webshopunkból rendelhetsz akár üveggel vagy több kartonnal is, melyet fenntarthatósági szempontok szerint ízlésesen csomagolva, az ország bármely pontjára kiszállíjuk!

Egy küldemény maximális súlya 100 kg. Ezt meghaladó rendelés esetén a szállítás díját egyedileg egyeztetjük.

Fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés webáruházban (SimplePay-en keresztül), 
  • Utánvéttel - Készpénzzel (Futárnál). 

Megjegyzés:

Utánvéttel történő fizetés lehetőségének felső határa bruttó 500.000 Ft 

Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség! 

A futárnál kártyás terminál NINCS!

Utánvétes fizetési mód esetén 205 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra. A teljes fizetendő összeg a kosár folyamat végén minden esetben megjelenik.

Partnerünk a SPRINTER Futárszolgálat Elérhetőségei:

Telefonszám: +36 1 881 2615

E-mail: info@sprinter.hu

Kiszállítás menete

Információ a csomagról

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést. Az SMS-ben szereplő csomagszám segítségével partnerünknél érdeklődhetsz a csomag státusza felől.

A kiszállítás

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail és SMS üzenetben tájékoztatunk. A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérésed lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérjük előre jelezd, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé. Felhívjuk szíves figyelmedett, hogy a szállítási igényt továbbításával nem garantáljunk annak feltétlen betartását, mivel, a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést. Természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszünk a szállítási igények betartására.

Első kézbesítéskor épp nem vagy elérető? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását első alkalommal nem tudja teljesíteni, úgy a futárszolgálat egy második alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor.

Szállítási garancia

Nem kell aggódnod, hogy csomagoddal a szállítás során bármi baj történik. Kollégáink kiemelt figyelmet fordítanak a csomag törésbiztos összeállítására, így azok az esetek közel 100%-ban épségben célhoz is érnek. 

Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során mégis megsérülne, úgy csomagodat visszafordítatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk. FONTOS! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

 A szolgáltatás tartalma

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház földszintje) vállalja  aszállítást.

Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelések a futárszolgálatnak történő átadás helyett saját futárjaink segítségével kézbesítsük. Ilyen esetben a kézbesítésről SMS értesítést nem küldünk, hanem kollégáink telefonon keresik Önt a kézbesítéssel kapcsolatban.

A SPRINTER Futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem minden esetben várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. Külsérelmi nyom hiányában a törésgarancia kizárólag abban az esetben érvényesíthető, ha azt a futárnak jegyzőkönyv felvétele mellett vagy a SPRINTER ügyfélszolgálatán külön jelzésre és részükről befogadásra kerül. Egyéb probléma (hiányos vagy téves csomag) esetén az átvétel napján lehetőség van panasszal élni, melyet a rendelkezésre álló kamerafelvételek alapján kivizsgálunk és 5 munkanapon belül visszajelzünk.

Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.

Pick Pack Pont (Csomagponti átvétel) 

Fizetési módok: 

Bankkártyás fizetés webáruházban, 

Fizetés Pick Pack Pont-on (Átvételkor bankkártyával vagy készpénzzel), 

Megjegyzés: 

Utánvéttel történő fizetés lehetőségének felső határa bruttó 150.000 Ft

​Utánvétes fizetési mód esetén 205 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra. A teljes fizetendő összeg a kosár folyamat végén minden esetben megjelenik.

Egy küldemény maximális súlya 20 kg. Ezt meghaladó rendelés esetén a szállítás díja rendelése értéke és összsúlya szerint kerül meghatározásra.

Partnerünk a Pick Pack Pont (+36-1-881-2615).

A szolgáltatásról tudjon meg többet ide kattintva!

Szállítás Pick Pack Pontra - Ingyen visszük 12.500 Ft felett!

Mi az a Pick Pack Pont?

A Pick Pack Pont-szolgáltatás költség- és időhatékony csomagponti megoldást kínál az online vásárlók számára. A webshop vásárlók kényelmesen, és gyorsan vehetik át rendeléseiket, igazodva napjuk menetéhez.

A több száz átadópontból álló, országos hálózat  gerincét az Inmedio és a Relay üzletek adják. –Előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, míg utóbbiak a főbb közlekedési csomópontoknál mint például a MÁV, BKV, Volán társaságok, vagy a Budapest Airport területén. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL és az OMV töltőállomások. A hálózat részét képezik a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek is, melyek megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Coop hálózat boltjai.

Hogyan működik?

Vásárolj a TotalDirnks webshopban, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a legközelebbi Pick Pack Pont-ot

A rendelést követően a e-mail üzenetben értesítést kapsz arról, hogy mikor adjuk át a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére

A csomag útját nyomon követheted a webáruház által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával a Pick Pack pont weboldalán keresztül (pickpackpont.hu) keresztül

Értesítés kapsz, amikor a csomagod megérkezik a választott Pick Pack Pontra

A csomagod átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésedre

Bővebb információt a Pick Pack Pont saját oldalán találsz: 

https://www.pickpackpont.hu

Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36 1 881 2616

E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Amit a csomagátvételről tudni érdemes

A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy nyomtasd ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést, vagy jegyezd fel a rendelés azonosító számát.

A termékek beérkezését és feladását követően csmagodat Budapesten 1-3 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 2-4 munkanapon belül veheted át a kiválasztott Pick Pack Pont-on.

Az átvételkor – az biztonságod érdekében – szükséges, hogy igazold személyazonosságodat (személyi igazolvánnyal, jogosítvánnyal, vagy útlevéllel). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.

A személyzonosságodat igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. 

Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles. 

Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.

Szállítás Foxpost automatához - Ingyen visszük 12.500 Ft felett!

Fizetési módok: 

Bankkártyás fizetés webáruházban, 

utánvét - Fizetés Foxpost automatánál (Átvételkor bankkártyával készpénz fizetésre nincs lehetőséged), 

MI az a Foxpost automata?

www.foxpost.hu

A Foxpost egy csomagküldő szolgálat, aminek lényege, hogy a csomagokat könnyen megközelíthető, népszerű helyeken (például bevásárlóközpontokban) elhelyezett automatákban lehet feladni és átvenni.

A Foxpost előnye, hogy nem kell otthon lenni és a futár érkezésére várni, hanem a küldeményt bármikor át tudod venni, amikor kedved tartja.

Bővebben: https://foxpost.hu

Hogyan működik?

Vásárolj a TotalDrinks webshopban, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a legközelebbi Foxpost automatát

Miután a futár átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítést kapsz. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. 

Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrzik a csomagod.

Amit a csomagátvételről tudni érdemes:

Mennyi idő van átvenni:

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

Hogyan veheted át:

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 

A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon

Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

Más is átveheti?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Mi a teendő ha sérülten vetted át a csomagot?

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a foxpost oldalán található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogja a Foxpost a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatnak.